Lite förtydligande saker bara.

Jag vill bara tydlig med att Partidistriktet har inte varit motarbetande, utan de är bara vissa personer inom organisationen som varit motarbetande. Det har funnits minst lika många personer som varit stöttande och behjälpliga i frågan och verkligen varit personer med guldhjärtan.

SJälvklart är det ju lätt att skriva och citera sakerna som jag nämnde i mitt tidigare inlägg. Men jag tycker det är viktigt att säga att det inte var partidistriktet som jag upplevde vad motarbetande. utan snarare tvärtom . Jag upplevde det som att partidistriktet var väldigt behjälpliga och stöttande i frågan.

Kommentarer
Postat av: Linnea

SÄRSKRIVNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar: SÄR SKRIVNING ÄR ÖVER SKATTAT! :>
luxxor.blogg.se

2012-06-21 @ 20:01:04
URL: http://icandobetter.devote.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med dig. Men varför särskriver du för då?

Svar: Jadu, jag bara skrev en massa. Det tog ungefär 6-8 timmar (sträck) att skriva allt och så. med undantag för akademiska pauser och toaraster
luxxor.blogg.se

2012-06-25 @ 16:52:37
Postat av: Anonym

Som det tog för mig att läsa skiten...

Svar: Ursäkta att det blev så långdraget, Jag ville bara skriva allt som jag upplevt det och så. Hade tänkt fixa till texten så den blir lite lättare att hänga med i och läsa.. För just nu är det bara en wall of text.
luxxor.blogg.se

2012-08-03 @ 21:03:11
Postat av: Anonym

ett tips lägg inte mer tid på att skriva över huvud taget!

Svar: Hahaha, jag vet inte riktigt vad man ska svara på en sån här kommentar. Om någonting skulle dyka upp så skriver jag ju självklart allting. Fast i nuläget har jag ju redan sagt allt jag vet. :) Men vi får se vad som avväntar just nu. Polisen sköter ju sin utredning och det är dem som bestämmer vem som är skyldig eller oskyldig ^^
Men du behöver inte vara orolig, jag skriver fortfarande lite då och då och fortsätter kommentera och svara på dem frågor som folk kanske har (trots att allting jag redan vet finns ju sagt i tidningarna och i blogginlägget) ^^
luxxor.blogg.se

2012-10-31 @ 23:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0